Telefonisch Spreekuren voor leden

Voor korte concrete vragen over uw wilsverklaringen kunt u terecht bij het telefonisch spreekuur van de NVVE. Een telefonische afspraak duurt ongeveer 10 minuten. U kiest een dag en een uur waarop u bereikbaar bent en geeft het nummer waarop u gebeld wilt worden door. Op het afgesproken tijdstip wordt u door een NVVE consulent gebeld.

Om de afspraak te kunnen bevestigen heeft u straks uw inloggegevens voor ‘Mijn NVVE’ nodig. Heeft u zich nog niet eerder geregistreerd voor ‘Mijn NVVE’ dan kunt u dat direct doen. Houd daarvoor uw lidnummer bij de hand.

    Stap 1 van 5:   Kies datum en tijd
    Wij kunnen u bellen tussen:

    Kies een datum in de kalender

    beschikbare tijden ophalen..

    Er is een fout opgetreden tijdens het ophalen van de beschikbare tijden, neem aub contact met ons op.

    Geen beschikbare tijden gevonden op deze datum.

      Legenda:
      • spreekuur beschikbaar
      • spreekuur niet beschikbaar

      Stap 3 van 5:   Uw telefoonnummer en eventuele bijzonderheden

      U wordt door onze consulent gebeld. Op welk nummer kunnen wij u bellen?


      Zijn er nog bijzonderheden waar wij rekening mee moeten houden tijdens het gesprek?

      Stap 4 van 5:   Controleer de gegevens en bevestig uw afspraak

      Uw spreekuur details

      Wij bellen u op

      [telefoonnummer]

      Datum en tijd

      [selecteer datum en tijd]

      Bijzonderheden

      [bijzonderheden]

      Stap 5 van 5:   Uw afspraakdetails

      Wij bellen u op

      [telefoonnummer]

      Datum en tijd

      [selecteer datum en tijd]

      Bijzonderheden

      [bijzonderheden]